statystyki

Tarczyński negocjuje z Jeronimo Martins Polska ramową umowę o stałej współpracy

16 września 2016, 09:15 | Aktualizacja: 16.09.2016, 12:42
Źródło:ISBnews

Tarczyński rozpoczął współpracę z Jeronimo Martins Polska (JMP) w zakresie dystrybucji swoich produktów, podała spółka. Prowadzi negocjacje z JMP w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy.

Reklama

Reklama


 

"Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 10 dni od jego otrzymania (w tym terminie nastąpi dostawa wszystkich produktów objętych zamówieniem do JMP)" – czytamy w komunikacie.

Jednocześnie spółka podała, że prowadzi negocjacje z JMP w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy, obejmującej dostawy do wszystkich centrów logistycznych JMP produktów przygotowanych indywidualnie do dystrybucji przez JMP.

"Uzasadnieniem publikacji raportu jest przewidywanie zarządu emitenta, że nawiązanie współpracy z JMP może otworzyć nowy znaczący kanał dystrybucji produktów emitenta, który może w przyszłości generować istotny udział w sprzedaży produktów emitenta, co z kolei może wpłynąć na wynik finansowy emitenta" – podano również.

Tarczyński jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdy w czerwcu 2013 r.

(ISBnews)

Reklama

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze