statystyki

Grupa Arterii przedłuża obsługę contact center Tauron Obsługa Klienta do 2019 r.

20 września 2016, 16:25 | Aktualizacja: 20.09.2016, 20:47
Źródło:ISBnews

Reklama

Reklama



Warszawa, 20.09.2016 (ISBnews) - Oferta spółki Gallup Arteria Management, spółki zależnej Arterii na zakup usług contact center na lata 2017- 2019 została wybrana przez Tauron Obsługa Klienta, podała Arteria.

„Zarząd informuje, iż Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. od 6 lat świadczy usługę contact center dla Tauron Obsługa Klienta sp. z o.o. Obecna umowa regulująca warunki współpracy pomiędzy stronami wygasa w grudniu 2016 roku" – czytamy w komunikacie.

Arteria to grupa kapitałowa specjalizująca się w usługach outsourcingowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 176,56 mln zł w 2015 r.

(ISBnews)

Reklama

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze