"Orbitvu oferuje najszybciej działające urządzenia na rynku, pozwalające na umieszczanie setek czy tysięcy idealnych zdjęć towarów na witrynach e-commerce w krótkim czasie. Urządzenia te już na etapie wykonywania zdjęć błyskawicznie i automatycznie usuwają tło z nawet skomplikowanych czy przezroczystych obiektów. To tylko jedna z wielu zalet urządzeń serii Alphashot" – czytamy w komunikacie.

"Nasze rozwiązania odpowiadają wprost na kluczowe potrzeby e-commerce i eliminują istotne 'wąskie gardło' u naszych klientów. Sklep, wprowadzający nową kolekcję, staje przed zadaniem zamieszczenia jej na witrynie. Każdy produkt powinien być sfotografowany z kilku stron, a dla zdjęć 360 stopni i 3D potrzeba jeszcze więcej ujęć. Klasyczne metody wymagają studia, fotografów, grafików i przede wszystkim czasu. Rozwiązania Orbitvu automatyzują i konsolidują wszystkie procesy w jeden, włącznie z umieszczeniem zdjęć na witrynie. Dla naszych klientów jakość zdjęć, koszt i czas ich wykonania to priorytety. Nasze produkty dają klientom duże oszczędności, a czas wykonania zdjęć najwyższej jakości skracamy kilkukrotnie, stąd nasze hasło: 'product teleporting'" – powiedział założyciel oraz prezes Orbitvu Tomasz Bochenek, cytowany w komunikacie.

Obecnie największym rynkiem dla Orbitvu są Niemcy. W trakcie roku Orbitvu otworzyła cztery własne biura zagraniczne, a łączna sieć sprzedaży – wraz z partnerami handlowymi - obejmuje 45 państw. Choć plan rozwoju zakłada ekspansję na całym świecie, również w Azji, to w najbliższych miesiącach najważniejsze będzie zbudowanie struktur sprzedażowych w USA, największym rynku e-commerce na świecie, gdzie już w tej chwili trafia część produkcji. Fizyczna obecność Orbitvu jest niezbędna, aby myśleć o profesjonalnej sprzedaży i wsparciu klienta w USA, podano w informacji.

"Orbitvu udowodniło nam, że posiada wiodącą technologię, a produkt ma zasięg globalny. Głównym odbiorcą jest dynamicznie rosnąca i podnosząca standardy branża e-commerce, dla której prezentacja towarów odgrywa zasadniczą rolę. Poprzez inwestycję chcemy zapewnić środki na światową ekspansję i R&D. Będziemy również wspierać Orbitvu w obszarze naszych kompetencji" - powiedział Adam Chełchowski, prezes TFI Capital Partners, cytowany w komunikacie.

Urządzenia Orbitvu wykorzystywane są w branży e-commerce, dla której szybkość wykonywania zdjęć, jakość i powtarzalność są jednym z kluczowych elementów budowania przewagi konkurencyjnej. eBay Fashion, Benetton, Rossmann czy Bata to wybrani znani użytkownicy rozwiązań spółki.

(ISBnews)