Sprzedaż detaliczna Próchnika w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych wyniosła 5,13 mln zł we wrześniu 2016 r., co oznacza wzrost o 44% r/r, podała spółka.



Sprzedaż detaliczna w salonach Adam Feliks Próchnik wzrosła w poprzednim miesiącu o 60% r/r do 4,23 mln zł, zaś w salonach Rage Age spadła o 3% do 0,9 mln zł, podano w komunikacie.

Detaliczna marża brutto wyniosła 48,4% wobec 52,7% rok wcześniej, podano również.

Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.). W 2015 r. miała 44,67 mln zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)