Sprzedaż grupy w okresie styczeń - wrzesień spadła o 0,7% r/r i wyniosła 188,4 mln zł.

Sprzedaż Simple spadła o 12,9% r/r i osiągnęła we wrześniu br. 7,7 mln zł, a w Gino Rossi spadła r/r o 8,6% i wyniosła 13,7 mln zł, podano w komunikacie.

Sprzedaż Simple w okresie styczeń - wrzesień spadła o 1,6% r/r i wyniosła 70,7 mln zł, sprzedaż Gino Rossi w tym czasie spadła o 0,2% i wyniosła 117,6 mln zł.

Marża detaliczna realizowana w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej i sklepie internetowym, wzrosła we wrześniu w Gino Rossi r/r o 4,3 pkt proc. i wyniosła 52,2%, a w Simple wzrosła o 1,7 pkt proc. r/r i wyniosła 61,4%. W okresie styczeń - wrzesień w Gino Rossi marża wzrosła r/r o 4,4 pkt proc. i wyniosła 49,2%, a w Simple wzrosła o 2,3 pkt proc. r/r. i wyniosła 58,6%, podano także w komunikacie.

W przypadku całej Grupy marża wzrosła o 3,1 pkt proc. r/r we wrześniu do 56,4% i o 3,4 pkt proc. r/r do 53,4% w pierwszych dziewięciu miesiącach br.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

(ISBnews)