"Wrzesień był miesiącem przygotowań do najbardziej intensywnego okresu pod względem sprzedaży odzieży, jakim jest czwarty kwartał. Jesteśmy gotowi i wchodzimy już z nowymi produktami w jesienno-zimowy sezon. Znając doskonale nasze klientki i klientów, przygotowaliśmy dla nich bardzo ciekawy asortyment - wierzymy, że idealnie trafiliśmy w ich preferencje i będą mile zaskoczeni naszymi produktami" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe marek HubStyle, coraz większej dostępności produktów w showroom'ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć odzież, oraz bardzo dobrze przygotowanej strategii marketingowej, podano również.

"Przychody wygenerowanych w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl we wrześniu wyniosły one 0,7 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2015 roku o około 4%" - czytamy w komunikacie.

Spadek obrotów związany jest z przeglądem partnerów biznesowych segmentu pod kątem jakości oraz rentowności generowanego ruchu. Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie modowym i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych odzieżowych marek własnych, podano również.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

(ISBnews)