Warszawa, 11.10.2016 (ISBnews) - FoodCare wprowadził Black Energy Drink na rynki Bułgarii i Rumunii, poinformowała spółka.
"FoodCare, właściciel marki, już od dłuższego czasu prowadzi dynamiczny model ekspansji Black Energy Drink na rynki zagraniczne, który jest elementem strategii rozwoju spółki. Marka, choć istnieje zaledwie 5 lat, jest już dostępna w 56 krajach na całym świecie, w tym na rynkach Europy, Australii czy Ameryki Północnej i Azji. Tylko w samym 2016 r. Black Energy Drink wszedł do sprzedaży w Chinach, Gruzji, Kazachstanie, Kuwejcie, Mołdawii, Tadżykistanie oraz Iranie" - czytamy w komunikacie.
"Wejście na nowe rynki środkowo-europejskie to dla nas wielkie wyzwanie, ale przede wszystkim szansa. Zarówno Bułgaria, jak i Rumunia to rynki bardzo otwarte na produkty z Polski. Oba państwa, które łącznie zamieszkuje ponad 27 mln mieszkańców, bardzo chętnie korzystają z importowanych artykułów spożywczych. W pierwszych jedenastu miesiącach 2015 roku sprzedaż polskich towarów w Bułgarii osiągnęła poziom 812,7 mln euro i była o prawie jedną piątą wyższa niż w okresie styczeń – listopad 2014 roku. Z kolei w okresie styczeń-czerwiec 2016, rumuński import polskich produktów osiągnął wartość 743,3 mln euro" - powiedziała dyrektor marketingu FoodCare Paulina Włodarska-Grodzińska, cytowana w komunikacie.
Black Energy Drink jest sygnowany twarzą boksera Mike'a Tyson'a. Wprowadzeniu produktu na nowe rynki towarzyszy kampania reklamowa.
FoodCare jest właścicielem m.in. marek: Gellwe, Black Energy Drink, Fitella, N-Gine, 4Move i Frugo.
(ISBnews)