PRCH: Złote Tarasy w Warszawie zostały centrum handlowym roku



Warszawa, 17.10.2016 (ISBnews) - Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), w ramach 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards wyłoniła najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku w 2014/15 roku. Według jury konkursowego najlepszymi sieciami handlowymi w Polsce zostały kawiarnie Costa Coffee i marka odzieżowa 4F. Tytuł najlepszego centrum handlowego otrzymały warszawskie Złote Tarasy.

"Celem konkursu jest wskazanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych. Nie ukrywamy, że proces aplikacyjny w naszym konkursie jest wymagający i złożony. Początkowo odbywa się przygotowanie szczegółowych aplikacji online. Następnie do prac przystępują niezależne jury złożone z 25 ekspertów: praktyków zrządzania nieruchomościami, marketingu, przedstawicieli mediów i uczelni wyższych. Prowadzone są wizytacje obiektów a wśród aplikujących sieci handlowych dodatkowo przeprowadzono badanie tajemniczego klienta" – powiedział dyrektor generalny PRCH Radosław Knap, cytowany w komunikacie.

Wskazał, że polski rynek handlowy jest bardzo konkurencyjny, tym samym wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu obiektem i siecią handlową oraz ciekawe pomysły na marketing i edukację kadr stanowią o finalnym sukcesie. Jako organizacja branżowa PRCH chce wyróżniać i nagradzać właśnie te najbardziej efektywne i najciekawsze, które stanowią przykład dla pozostałych uczestników rynku i cieszą się dobrą opinią klientów.

Do tegorocznego konkursu napłynęła rekordowa w historii konkursu liczba 80 aplikacji. Jury konkursowe najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego" przyznało Złotym Tarasom w Warszawie, natomiast Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu okazało się bezkonkurencyjne pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację.

W kategorii sieci handlowych wyłoniono 2 zwycięzców markę odzieżową 4F oraz sieć kawiarni Costa Coffee. Jury przyznało także wyróżnienia specjalne dla krakowskiej galerii Bonarka City Center za działania marketingowe oraz dla centrum Magnolia Park, za wzorowe funkcjonowanie centrum.

Specjalne wyróżnienie za wysoką jakość obsługi zbadaną przez specjalistów z firmy Dekra Certification, partnera badawczego, otrzymały sieci Play, Costa Coffe oraz Księgarnia Autorska. W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych.

Jury oceniające projekty marketingowe postanowiło nagrodzić m.in. Centrum Handlowe Forum, Gliwice za doskonale przeprowadzoną kampanię CRS "Biblioforum - Biblioteka w Centrum Handlowym" oraz Dom Mody Klif w Warszawie za akcję wizerunkową „Jesień 2015". Wydarzeniem roku była natomiast akcja w Focus Mall w Bydgoszczy „Gok Wan Stylizuje", a najlepszą prosprzedażową kampanią - „Drzewo Korzyści", która odbywała się w Centrum Janki (Warszawa), Korona (Kielce), 3 Stawy (Katowice), Rondo, (Bydgoszcz) i Pasaż Łódzki (Łódź). Jury przyznało także wyróżnienie specjalne dla krakowskiej galerii Bonarka City Center za udaną ewolucję kreatywną kampanii marketingowych.

(ISBnews)