Raport został sporządzony przy cenie 1,28 zł za akcję. We wtorek około godziny 11:30 kurs wynosił 1,33 zł po wzroście o 3,91% od ostatniego zamknięcia.

"Dzięki zwiększeniu poziomu oraz poprawie struktury zatowarowania sklepów Próchnik, optymalizacji sieci sprzedaży oraz rozwojowi sprzedaży internetowej we wrześniu 2016 r. spółka zaraportowała wzrost sprzedaży o 60% r/r" - czytamy w raporcie.

Analitycy prognozują, że średnia wartość przychodów marki Próchnik w 2016 r. wyniesie 1,284 zł/m2 w 2016 r. (w porównaniu do 856 zł/m2 rok wcześniej) oraz wzrośnie do 1,412 zł/m2 w 2017 r. Według nich, zysk netto spółki wzrośnie do 3,3 mln zł w tym roku i do 5,1 mln zł w 2017 r.

(ISBnews)