"Gry 'Mad Carnage' i 'Monster Mixer' zostaną udostępnione w modelu Free2Play, zaś przychody spółki będą pochodziły z mikropłatności oraz reklam. Finalne wersje gier na platformy iOS/Android będą dostępne w 2017 roku dla użytkowników na całym świecie i promowane w USA, Azji (Chiny, Japonia) oraz w Europie Zachodniej" - czytamy w komunikacie.

Projekty te są pierwszymi produktami QubicGames, które będą budować społeczność graczy wokół gry już od wersji Alpha oraz na których rozwój bardzo duży wpływ będą mieli gracze wersji testowej z całego świata. Pozwoli to na rozwój gier w kierunkach oczekiwanych przez graczy oraz zwiększenie ich jakości i potencjału sprzedażowego, wyjaśnia spółka.

"Mad Carnege" to taktyczna gra turowa, rozgrywająca się w apokaliptycznym świecie. Jej atutem jest ciekawa, intuicyjna rozgrywka oraz w wersji finalnej możliwość gry w wielu graczy nawet na jednym urządzeniu. "Monster Mixer" to gra zręcznościowa, wypełniona bajkowym czarnym humorem, ujmująca graczy kolorami i bogatą oprawą audiowizualną, podano również.

Równolegle QubicGames planuje kolejne premiery na różnych platformach (PS4, PS Vita, Nintendo3DS, PC/Mac, iOS/Android) 4 flagowych gier: Geki Yaba Runner, Robonauts, Air Race Speed oraz Shadow oraz wprowadzenie 10 tytułów na konsole stacjonarne i przenośne w ramach umowy wydawniczej z firmą Circle Entertainment.

"Pracujemy nad dwoma grami w nowym modelu produkcyjnym, które pozwolą na uzyskanie dodatkowych przychodów w 2017 roku. Ponadto będziemy wydawcą w Ameryce Północnej i Europie około 10 gier na konsole stacjonarne i przenośne dla firmy Circle Entertainment. Wraz z naszymi 4 flagowymi projektami, których premiery mamy zaplanowane w 2016 i 2017 roku, to bardzo zdywersyfikowane portfolio" - powiedział twórca i prezes QubicGames Jakub Pieczykolan, cytowany w komunikacie.

QubicGames S.A. jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. i wyprodukowało już łącznie ponad 20 gier wideo. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od września 2016 r.

(ISBnews)