Asortyment sklepu internetowego eCarrefour.pl został rozbudowany o ofertę produktów spożywczych, podała firma. eCarrefour.pl zaoferuje 12 tys. artykułów z kategorii FMCG, podano również.

"Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Carrefour uruchamia właśnie handel produktami spożywczymi w internecie. Rok sprzedaży online przyniósł zadowalające rezultaty, dlatego teraz wzbogacamy ofertę o kategorię, której oczekiwali nasi klienci. To kolejny krok w kierunku budowania silnej multikanałowej i multiformatowej oferty sprzedaży Carrefour w Polsce" - powiedział prezes Guillaume de Colonges, cytowany w komunikacie.

System został udostępniony dla mieszkańców wybranych warszawskich dzielnic: Białołęki, Targówka, Pragi Południe i Północ oraz Zielonki, Ząbek i Marek. Docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski, a w kolejnych miesiącach projekt będzie rozwijany w kolejnych dzielnicach Warszawy, podano również.

"W przyszłości asortyment zostanie poszerzony również o produkty świeże, wymagające transportu samochodami chłodniczymi. Klienci wciąż mogą zamawiać również spośród około 4 500 artykułów przemysłowych, znajdujących się w sklepie eCarrefour.pl, między innymi sprzęt AGD i RTV, a także artykuły do domu i ogrodu" - czytamy w komunikacie.

Obecnie Carrefour Polska to ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Hipermarketów działa 85, sklepów osiedlowych we wszystkich formatach (Carrefour Express Minimarket, Express Convenience, Globi, Galerie Alkoholi) jest ponad 610.

Reklama