"Z początkiem października weszliśmy w najbardziej intensywny okres pod względem sprzedaży odzieży w roku. Osiągnięte wyniki w tym miesiącu cieszą i wciąż optymistycznie patrzymy na nadchodzące miesiące, do których jesteśmy dobrze przygotowani" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
Wsparciem dla sprzedaży w październiku było otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu dla marki Sugrafree w Galerii Posnania w Poznaniu, podano również.
"Przychody wygenerowanych w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl w październiku wyniosły one 0,8 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w październiku 2015 roku o około 11%" - czytamy w komunikacie.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.
(ISBnews)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama