"Oczekujemy, że stacja osiągnie rentowność w ciągu 4-5 lat po przekroczeniu 1-1,15% oglądalności" - powiedział Hojka podczas konferencji.

Dodał, że nakłady inwestycyjne szacowane są na 20-30 mln zł, z czego kwota 10 mln zł już została poniesiona.

Metro TV będzie skierowane do "szerokiego grona odbiorców". Elementem kontentu ma być publicystyka, co Agora uważa za swoją mocną stronę, choć główną siłą programu będzie rozrywka. Według słów prezesa medialnej grupy, może pojawiać się współpraca z internetowym ramieniem grupy.

Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej - oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios, drukarnie oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.

(ISBnews)