"Obecnie prowadzone są prace na terenie Ukrainy i Czech oparte o pozyskanie lokalnych partnerów biznesowych w danych krajach. Chcielibyśmy w nich powtórzyć sprawdzony model działań z Polski" - powiedział Kwiecień podczas czatu inwestorskiego zorganizowanego przez ISBnews.

Prezes dodał, że spółka nie planuje natomiast rozbudowy sieci w Polsce. Bikershop prowadzi obecnie 6 sklepów firmowych w kraju.

"W ostatnim roku otworzyliśmy 2 nowe sklepy, a 1 zyskał nową lokalizację. W 2017 roku nie planujemy otwarcia kolejnego sklepu" - zapewnił Kwiecień.

Prezes zaznaczył jednak, że Bikershop planuje rozwój, choć w nieco innym kierunku. Oprócz ekspansji zagranicznej, zamierza systematycznie wprowadzać do oferty kolejne marki, w tym własne.

"W tym momencie posiadamy wiele marek własnych, m.in. Creon, Boplight, Bop Components, Boptools, Boplock czy Oscar. Biorąc pod uwagę, że cieszą się one bardzo dużym zainteresowaniem mamy plany zwiększenia oferty. Oprócz marek własnych posiadamy dystrybucje na terenie Polski kilkunastu znanych marek, np. KTM, Sigma, Zefal, Cratoni, Axa itp." - wskazał Kwiecień.

Bikershop to polski dystrybutor sprzętu sportowego, akcesoriów oraz odzieży sportowej, produkowanych przez światowych producentów rowerowych, narciarskich, snowboardowych oraz triathlonowych. W 2015 r. spółka osiągnęła przychody w wysokości 111,5 mln zł i wypracowała zysk netto na poziomie 5,4 mln zł. Prognozy na cały 2016 przewidują osiągnięcie 160 mln zł przychodów przy 7,5 mln zł zysku netto.

(ISBnews)