Tablety sukcesywnie są przekazywane do placówek pocztowych na terenie całego kraju. W tym samym czasie odbywają się szkolenia pracowników Poczty z obsługi nowych urządzeń.
PP przypomniała, że zgodnie z podpisaną umową na obsługę korespondencji sądowej od 1 marca 2016 r. świadczy usługę elektronicznego potwierdzania odbioru z wykorzystaniem tabletów oraz aplikacji "Mobilny Listonosz" na obszarze obejmującym 76% PNA (pocztowych numerów adresowych). W ramach drugiego etapu wdrożenia EPO usługą obejmowane są sukcesywnie kolejne obszary kraju.
"Aplikacja dostępna na tabletach i smartfonach otwiera przed Pocztą możliwość zdalnego świadczenia zupełnie nowych jakościowo usług, co znacząco zwiększy jej konkurencyjność na krajowym rynku pocztowo-kurierskim" - czytamy w komunikacie.
Realizacja kontraktu na obsługę polskich sądów z wykorzystaniem urządzeń mobilnych to kolejny krok w kierunku pełnienia przez Pocztę Polską roli narodowego operatora cyfrowego.
Poczta Polska ogłosiła pod koniec marca 2015 r. swoją strategię rozwoju. Motorem wzrostu grupy będą usługi paczkowe i kurierskie. Oznacza to dwukrotny wzrost przychodu z paczek i łańcucha usług dla e-commerce: powyżej 1,5 mld zł. Firma chce także jak najlepiej obsługiwać rynek tradycyjnych listów, które wciąż stanowią większość przychodów Poczty.
(ISBnews)
Poczta Polska otrzymała ostatnią partię tj. 10 tysięcy tabletów wykorzystywanych do świadczenia usługi elektronicznego potwierdzania odbioru (EPO) w ramach obsługi polskiego wymiaru sprawiedliwości. W ramach świadczenia obsługi na rzecz polskiego sądownictwa pracownicy Poczty Polskiej będę wykorzystywać łącznie ponad 20 tysięcy tabletów oraz 9 000 signature padów.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama