"W dniu 29.11.2016 r. GPW w Warszawie podjęła uchwałę o wprowadzeniu do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect akcji Spółki Outdoorzy S.A.: 2.000.000 akcji serii B oraz 2.500.000 akcji serii C" – czytamy w komunikacie.

W ramach przeprowadzonej oferty prywatnej inwestorzy obejmowali akcje po cenie emisyjnej 0,25 zł, uwzględniając późniejszy split akcji w stosunku 1:10.

Pozyskane środki w wysokości 625 tys. zł zostały przeznaczone przede wszystkim na zwiększenie zatowarowania magazynu w celu realizacji zamówień w opcji wysyłki w ciągu 24 godzin. Część pozyskanego kapitału została wykorzystana również na modernizację silnika sklepu, a także na budowanie zasięgu oraz bazy lojalnych klientów. Spółka ma również w planach wprowadzenie responsywnej wersji swojego sklepu, która umożliwi korzystanie z niego użytkownikom urządzeń mobilnych.

"Marketingowo liczymy na większe zainteresowanie naszą marką oraz na budowanie zaufania wśród klientów. Dzięki debiutowi staniemy się spółką 'transparentną' i będzie to kolejny element budujący pozytywne postrzeganie nas jako pewnego kontrahenta zarówno dla klientów detalicznych, jak i dystrybutorów, z którymi już współpracujemy lub chcielibyśmy współpracować. Upublicznienie na rynku NewConnect jest kluczowym elementem w naszym długoterminowym planie rozwoju" - powiedział członek zarządu spółki Łukasz Golonka, cytowany w komunikacie.

Outdoorzy S.A. jest podmiotem, który powstał w 2013 r. z przekształcenia spółki cywilnej Outdoorzy Spółka Cywilna Paweł Miśkiewicz Łukasz Golonka. Głównymi akcjonariuszami spółki są ABS Investment S.A. oraz Robinson Europe S.A.

(ISBnews)