"W skali roku baza naszych klientów wzrosła o 35%. Działamy intensywnie żeby w miarę możliwości utrzymać to tempo wzrostu" – powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

Wśród klientów LiveChat Software znajdują się firmy, instytucje, uczelnie, a także kluby sportowe z ponad 140 krajów świata, podano także.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks). W ostatnim czasie do tej grupy dołączyły takie marki jak Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, telewizja CBS, IKEA (sieć w Kanadzie), Generali, Citrix, czy D-Link.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.

(ISBnews)