"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w listopadzie 2016 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 28,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2015 roku o około 15,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 290,0 mln zł i była wyższa o około 19,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 15,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2015 roku o około 17,2 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 180,5 mln zł i była wyższa o około 16,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec listopada 2016 roku wyniosła 30,3 tys. m2 i była wyższa o 8,7% od powierzchni sprzedaży detalicznej w listopadzie 2015 roku.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 r. spółka miała 518 mln zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)