Sprzedaż detaliczna Próchnika w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych wyniosła 6,24 mln zł w listopadzie 2016 r., co oznacza wzrost o 26% r/r, podała spółka.



Sprzedaż detaliczna w salonach Adam Feliks Próchnik wzrosła w poprzednim miesiącu o 43% r/r do 5,06 mln zł, zaś w salonach Rage Age spadła o 17% do 1,18 mln zł, podano w komunikacie.

Detaliczna marża brutto wyniosła 45,49% wobec 51,51% rok wcześniej, podano również.

Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.). W 2015 r. miała 44,67 mln zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)