"Listopad był dla nas udanym miesiącem. Cieszy nas, że wprowadzone nowe kolekcje we wszystkich markach idealnie wpasowały się w upodobania naszych klientów. Wciąż badamy rynek i z każdą wprowadzoną kolekcją możemy powiedzieć, że znamy go coraz lepiej. Przed nami najbardziej intensywny okres pod względem sprzedaży jakim jest grudzień - wsparciem będą prowadzone przez nas kampanie promocyjne" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
W segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl, w listopadzie przychody wyniosły 0,9 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2015 roku o około 7%, podano także.
W okresie styczeń-listopad przychody HubStyle wyniosły 18,8 mln zł, co oznacza 61% wzrostu r/r.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.
(ISBnews)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama