Warszawa, 27.07.2017 (ISBnews) - W dwa tygodnie od premiery "Best Sniper: Shooting Hunter 3D", w najnowszy tytuł studia T-Bull zagrało już prawie milion graczy, z czego niecałą połowę stanowią osoby w wieku od 24 do 35 lat, podała spółka. Gra największą popularnością cieszy się w takich krajach jak: Stany Zjednoczone, Brazylia, Indie, Indonezja czy Tajlandia.
„Best Sniper to kolejny sukces naszego studia. Połączenie motywu snajperskiego z postapokaliptycznym światem prehistorycznych dinozaurów, zombie i mutantów okazało się strzałem w dziesiątkę. Dostaliśmy wiele pozytywnych komentarzy ze strony naszych fanów. W planach mamy także zaimplementowanie kilku zmian i stworzenie dodatkowego kontentu" – powiedział współzałożyciel i członek zarządu studia T-Bull Damian Fijałkowski, cytowany w komunikacie.
Najwięcej – aż ponad 400 tys. graczy pochodzi z Azji, na drugim miejscu z kolei znalazła się Ameryka z wynikiem ponad 220 tys. Ponadto 80% wszystkich graczy to mężczyźni, a 20% kobiety.
T-Bull S.A. to polskie studio deweloperskie z siedzibą we Wrocławiu. Firma ma w portfolio szereg produkcji przygotowanych z myślą o najpopularniejszych platformach mobilnych. Łączna liczba pobrań gier wyprodukowanych we wrocławskim studio przekroczyła już 200 mln. Zespół deweloperski T-Bull specjalizuje w tworzeniu gier FPS oraz wyścigowych. Akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

(ISBnews)