"Ze względu na to, że chcemy jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby coraz większej liczbie klientek, w ramach umacniającego się trendu związanego z rosnącą popularnością aktywności sportowej, podjęliśmy działania zmierzające do rozszerzenia dystrybucji o nowe kanały oraz rynki zbytu. Wierzymy, że nawiązanie współpracy z właścicielem 4F zwiększy skalę działania i wzrost rozpoznawalności naszej sportowej marki Cardio Bunny również za granicą" - powiedział prezes HubStyle Wojciech Czernecki, cytowany w komunikacie.

List intencyjny określa gotowość podjęcia współpracy w zakresie dostarczania przez HubStyle odzieży sportowej pod marką Cardio Bunny na rzecz OTCF, a OTCF do ich dystrybucji w ramach prowadzonych przez siebie sieci detalicznej i hurtowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza jej granicami, podano również.

"Współpraca z OTCF jest pierwszym podjętym krokiem w celu ekspansji zagranicznej marek HubStyle. W najbliższym czasie zarząd HubStyle S.A. nie wyklucza podjęcia innych partnerstw w przypadku drugiej marki Sugarfree, która w swojej ofercie posiada modne sukienki na każdą okazję" - podano również.

OTCF to polska firma specjalizująca się w tworzeniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej dla konsumentów oraz dla sportu zawodowego. Popularność zyskała w 2010 r. dzięki swojej marce 4F, w którą ubrała polskich zawodników na igrzyskach olimpijskich w Vancouver. W swoim portfolio posiada multibrandowe sklepy sportowe 4Faces, rozwija się także za granicą.

Grupa HubStyle jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

(ISBnews)