"Klienci MyToys bardzo pozytywnie odebrali naszą ofertę. Podobała im się zarówno kolekcja ubrań i obuwia, jak i sposób ich prezentacji. Także nasi partnerzy są zadowoleni z tego, jak rozpoczęła się współpraca, wspólnie spodziewamy się coraz większego zainteresowania ze strony klientów" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie. 

MyToys jest częścią niemieckiej grupy OTTO i posiada 17 punktów handlowych na terenie tego kraju. Jest europejskim numerem jeden w sprzedaży internetowej z kategorii sklepów rodzinnych, podano również.

"Dzięki temu, że działamy z silnym partnerem, mamy szansę na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki na bardzo dużym rynku niemieckim. Przyjęta formuła umożliwia nam ekspansję bez podejmowania znacznych inwestycji. Liczymy też na współpracę w zakresie e-commerce" - skomentował wiceprezes Tomasz Przybyła.

Ekspansja zagraniczna jest jednym z filarów strategii rozwoju grupy. W tym roku CDRL planuje otworzyć 30-40 nowych sklepów zagranicznych. W planach są m.in. otwarcia w Rosji, Arabii Saudyjskiej, Kazachstanie, Iranie i na Ukrainie. W Polsce spółka otworzy niedługo swój 250. sklep, który będzie zlokalizowany w nowej galerii w Tychach, przypomniano.

"W 2018 r. nasza krajowa sieć sprzedaży osiągnie optymalny rozmiar. Intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci i rozpoznawalnością marki Coccodrillo za granicą" - podsumował Przybyła. 

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

(ISBnews)