LiveChat Software zwiększył bazę klientów o 243 firmy w maju



Warszawa, 01.06.2018 (ISBnews) - LiveChat Software miał 24 655 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat według stanu na 1 czerwca 2018 r. wobec 20 282 rok wcześniej, co oznacza wzrost o 21,6%, podała spółka. W maju liczba klientów wzrosła o 243 firmy netto, dodano.

"Przygotowywana przez ostatnie kilka miesięcy aktualizacja rozwiązania LiveChat wprowadziła szereg zmian zarówno w wyglądzie aplikacji, jak i jej funkcjonalnościach. Dzięki nim, użytkownicy, korzystający z rozwiązania, mogą sprawniej i bardziej efektywnie komunikować się ze swoimi klientami na stronach internetowych" - czytamy w komunikacie.

Aktualizacja produktu jest kluczowym krokiem w trwających pracach spółki nad budową większej platformy komunikacyjnej. Firma od dłuższego już czasu tworzy wokół swoich rozwiązań ekosystem, który jest nie tylko zmianą technologiczną, ale przede wszystkim biznesową. "Otwarcie" produktu pozwala na jego dowolne dopasowanie do oczekiwań użytkowników. Dzięki udostępnianym przez spółkę narzędziom (instrukcje, dokumentacja API, przykłady kodów) każdy spoza firmy ma możliwość stworzenia własnego rozszerzenia czy aplikacji bazującej na technologii LiveChata, podano także.

"Realizowana obecnie strategia budowy ekosystemu pozwala nam wyjść poza ramy podstawowego produktu. Poprzez współpracę z zewnętrznymi developerami i firmami jesteśmy w stanie jeszcze szybciej rozwijać nasz produkt. Platforma to też konkretne korzyści dla twórców nowych rozwiązań. Dzięki dodaniu swojej aplikacji do LiveChat Marketplace są oni w stanie dotrzeć do niemal 130 000 agentów z ponad 24 000 firm, będących naszymi klientami" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w materiale.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.

(ISBnews)