IMS odnotowało 1,1 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2016 r. wobec 1,59 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.





Zysk operacyjny wyniósł 1,38 mln zł wobec 2 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 9,57 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 9,52 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2016 r. spółka miała 3,23 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 4,53 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 30,73 mln zł w porównaniu z 27,88 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2016 r. wyniósł 3,09 mln zł wobec 4,11 mln zł zysku rok wcześniej.

IMS tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW os 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

(ISBnews)