Warszawa, 06.02.2017 (ISBnews) - Eurocash rozpoczął się test projektu, który obejmie obszar województwa mazowieckiego dotyczący kompleksowego rozwiązania sprzedaży piw rzemieślniczych w niezależnych sklepach spożywczych, poinformowała spółka. Docelowo "Piwne Terytoria" mają być do końca roku wprowadzone w sklepach w całej Polsce, podano również.
"Jako pierwsi w Polsce oferujemy całościowe rozwiązanie wprowadzające tę kategorię do handlu niezależnego. Piwne Terytoria to starannie dobrany asortyment, ekspozycja połączona z nawigacją konsumencką oraz wsparcie marketingowo-edukacyjne. To narzędzie, które powinno umocnić pozycję niezależnych sklepów spożywczych wobec dyskontów i sklepów wielkopowierzchniowych, a także dać możliwość zwiększenia rentowności naszych klientów w niezwykle konkurencyjnej kategorii piwa" - powiedziała kierownik projektu Magdalena Chwieduk, cytowana w komunikacie.
"Piwne Terytoria" to koncept sklepu-w-sklepie, oferowany docelowo wszystkim klientom grupy Eurocash, podano również.
"Piwa rzemieślnicze to najszybciej rosnący segment rynku piw w Polsce. Jego sprzedaż w sklepach spożywczych napotyka jednak na trudności wynikające m.in. z dużej liczby małych dostawców oraz mnogości piwnych stylów, dlatego też obecnie piwa rzemieślnicze oferowane są głównie w sklepach specjalistycznych" - czytamy w komunikacie.
Grupa Eurocash to największa polska grupa zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). W ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash sieci franczyzowych i partnerskich skupionych jest ok. 13 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.
(ISBnews)