Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 18,4% r: r do ok. 57 mln zł w listopadzie


Warszawa, 04.12.2017 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group osiągnięte w listopadzie 2017 r. wzrosły o ok. 18,4% r/r do ok. 57 mln zł, poinformowała spółka. W okresie styczeń-listopad br. wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła ok. 578,4 mln zł i była wyższa o ok. 14,2% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w listopadzie 2017 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 34,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2016 roku o około 20,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 335,4 mln zł i była wyższa o około 15,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 18,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2016 roku o około 19,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 206,6 mln zł i była wyższa o około 14,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w listopadzie 2017 roku przez grupę kapitałową spółki wyniosła około 52,4 % i była wyższa od marży osiągniętej w listopadzie 2016 roku o około 0,2 pkt proc. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-listopad 2017 wyniosła około 51,8% i była niższa o 0,2 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec listopada 2017 roku wyniosła 32,7 tys. m2 i była wyższa o 8% od powierzchni sprzedaży detalicznej w listopadzie 2016 r.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 598,6 mln zł w 2016 r.
(ISBnews)