Ile naprawdę warte są wielkie marki? Te "twarze" biznesu nie potrzebują retuszu

Autor tekstu: APat  , tylko na Forsal.pl
14 kwietnia 2015 godz: 06:01 | Aktualizacja: 2015-04-14 08:16:37.977007+02

Którzy przedstawiciele poszczególnych branż mają najlepszą opinię? Magazyn Fortune przyjrzał się temu, jak przez pracowników danych sektorów odbierane są wielkie marki. Oto najlepsi z najlepszych.

1/12
Marka
większe zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
Metodologia
Ranking powstał na podstawie 9 kryteriów, począwszy od innowacyjności, a skończywszy na społecznej odpowiedzialności. Pozostałe kryteria to: zarządzanie kapitałem ludzkim, wykorzystanie firmowych aktywów, jakość zarządzania, stan kapitału, wartość długoterminowych inwestycji, jakość produktów i światowa konkurencyjność. Zestawienie powstało w oparciu o badanie opinii przeprowadzone przez firmę Hay Group. Pracownicy na stanowiskach wykonawczych, dyrektorzy oraz firmowi analitycy ocenili firmy z branż, w których pracują. Każdy miał za zadanie wskazanie 10 najbardziej cenionych firm pod względem każdego z kryteriów.
statystyki
  • Ed(2015-04-16 00:10) Odpowiedz 00

    Amazon 88,8 mld zysku - i wiesz już na jak profesjonalnym portalu jesteś!

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze