Oto najszybszy polski pociąg. Newag Impuls konkurencją dla Pendolino

autor tekstu:TL  Źródło:forsal.pl
31 sierpnia 2015 godz: 10:58 | Aktualizacja: 2016-02-18 08:57:10.121657+01

Nowy rekord prędkości polskiego pociągu to 226 km/godz. Rekord został ustanowiony podczas testów składu Impuls 45WE na Centralnej Magistrali Kolejowej w Górze Włodowskiej k. Zawiercia. Impuls 45WE jest teraz najszybszym pojazdem szynowym skonstruowanym i wyprodukowanym w Polsce.

1/8
Polski pociąg Impuls 45WE pobił rekord, jadąc z prędkością 226 km/h. Z taka prędkością skład pokonał trasą o długości 35 km w ok. 9 minut.

(zuz) PAP/Andrzej Grygiel
statystyki
  • jabol(2015-08-31 18:52) Odpowiedz 259

    Jaka konkurencja? Po co ten żenujący, godny tabloida tytuł?
    Pretendujecie do miana poważnego portalu, tymczasem odechciewa się was czytać.

    Redaktorze, proszę przejechać się z prędkością 160 km/h Impulsem i Pendolino.
    Różnica w komforcie jazdy jest znacząca - hałas, drgania, spokojność biegu.
    To jak porównywać Skodę Fabie do Audi A6.
    Impuls to nadal skład regionalny, Pendolino to skład zbudowany zgodnie ze specyfikacja TSI gdzie wymagania są sporo wyższe.
    Sama prędkość to nie wszystko. Poczciwa "Epoka" czyli EP 09 na testach poszła 208 km/h, choć konstrukcyjna to 160 km/h.
    I co z tego? Ta lokomotywa nawet przy 160 km/h ma tak nierówny bieg, że szarpie niemiłosiernie pierwszym wagonem
    Nie wstawiajcie chłamu z takimi tytułami.

  • buehehe(2015-09-01 11:05) Odpowiedz 911

    Tomku, tak to jest w UE, chcecie Polaki dopłaty unijne, to musicie w zamian coś od zachodu kupić, chociaż macie swoje. UE nie daje nic za darmo. Nie mówiąc już o tym że te dopłaty wykorzystamy tylko w 50%.

  • Tomek(2015-08-31 14:38) Odpowiedz 812

    po co nam polski, przeciez możemy kupić włoskie pendolino za kolejne 3 miliardy złociszy żeby jeżdziło 160 km/h po naszych torach

  • byrcyn(2015-10-28 11:16) Odpowiedz 76

    jabol, - pełna zgoda.

  • mariusz(2016-02-18 11:24) Odpowiedz 51

    @jabol. "Forsal" dobrze wie że pisze chłam, że pisze na poziomie tabloidów, ale właśnie taką mają politykę, zresztą od dłuższego czasu obserwuję, że negatywne komentarze wpisywane na temat poziomu artykułów nic nie dają, portal nie wyciąga wniosków, bo wie że polityka uproszczeń, szybkich skojarzeń, odnoszenie się w poruszanych tematach do złych emocji powoduję większą poczytność, więc w pewnym sensie oni wiedzą co robią. Gorzej że my się na to nabieramy, i komentujemy. A oni zarabiają na wielu odsłonach. Zresztą to ogólna tendencje w mediach - ich tabloidyzacja.

  • Ehh(2016-02-18 11:42) Odpowiedz 30

    Historia o cudownych pociągach w Polsce chyba nie będzie miała końca. Już nawet nie chcę mi się tłumaczyć, że to totalna bzdura z historią o "polskim Pendolino". Proszę autora o odrobienie pracy domowej i bardziej merytoryczne wypowiedzi w przyszłości

  • lech2011(2016-02-18 19:48) Odpowiedz 20

    Złoty pociąg spod Wałbrzycha miałby lepsze powodzenie...

  • górnik(2015-08-31 12:01) Odpowiedz 110

    a ile niepotrzebnie prądu poszło na to cudowanie, a wiadomo, że prąd w Polsce to z węgla, a gdzie ekologia, he? ;)

  • krool(2016-02-19 12:16) Odpowiedz 00

    Jak się ma prędkość na torze doświadczalnym do prędkości roboczej po certyfikacji ???

  • nikos(2016-02-18 16:07) Odpowiedz 00

    Dojazd na czas nie prędkość to czego ja chce

  • heh(2016-02-18 22:41) Odpowiedz 00

    Przydałyby się porządne , a nie takie metro miejskie.

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze