7 porad jak pracować produktywniej

autor tekstu:K.B.  Źródło:Media
2 listopada 2015 godz: 05:47

Od ilości godzin spędzonych w pracy ważniejszy jest osiągnięty efekt. Portal entrpreneur.com przygotował 7 porad, jak być bardziej produktywnym.

1/8
Work-life balance
większe zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
Skup się na swoich celach i priorytetach
Bez znajomości własnych celów, nie ma szans ich osiągnięcia. Cele powinny być długoterminowe i wskazywać, do czego warto dążyć w życiu. Priorytety są ich częściami składowymi – należy się nimi wcześniej zająć. Celem może być kariera, priorytetem powinno być zapewnienie rodzinie odpowiednich warunków i regularne płacenie rachunków.

Dobrym celem jest osiągnięcie możliwie największej produktywności.
statystyki
  • yoyo(2015-11-02 13:29) Odpowiedz 00

    tylko jedno jest ważne - zawsze kończ swoją pracę

  • nexushash(2015-11-02 15:37) Odpowiedz 00

    40 lat temu szacowano że w 2000 roku będziemy pracować 12h tygodniowo produktywność rosła tak szybo. Dziś 90% naszej siły nabywczej jest grabiona. Same tylko koszty kredytowe zabierają nam 40% naszej pracy windując ceny usług i towarów, potem 50% to podatki i koszty pracy.

  • emigrant(2015-11-02 15:55) Odpowiedz 00

    Podstawowa porada. Zacznij pracę w Niemczech a twoja produktywność wzrasta czterokrotnie.

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze