Megaprojekty deweloperskie w centrum stolicy. Zobacz, jak zmieni się Warszawa [ZDJĘCIA]

autor tekstu:Konrad Majszyk  Źródło:Forsal.pl
23 listopada 2015 godz: 12:31 | Aktualizacja: 2015-11-26 15:19:16.942806+01

Władze Warszawy szykują się do zwężenia ulic w ścisłym centrum, a jednocześnie trwają przygotowania do inwestycji, które będą generowały dodatkowy ruch. Także samochodowy, bo nie wszyscy przesiądą się do komunikacji miejskiej i na rowery, jak chciałyby władze miasta.

1/7
Warszawa, fotorince / Shutterstock.com
większe zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
Stołeczny Zarząd Dróg Miejskich ogłosił ostatnio przetarg na przebudowę ponad kilometrowego odcinka al. Jana Pawła II i ul. Chałubińskiego w rejonie Dw. Centralnego. Po pierwsze, ma dojść do zwężenia ruchliwej arterii o dwa pasy w każdą stronę. Po drugie, w planach jest wyznaczenie na powierzchni przejść przez rondo Czterdziestolatka, czyli ruchliwe skrzyżowanie, które dziś tłumy przechodniów pokonują pod ziemią. Prace miałyby ruszyć jesienią 2016 r. Fot. fotorince / Shutterstock.com
statystyki
  • a(2015-11-23 21:49) Odpowiedz 61

    debile z bufetu

  • Bartek Stefaniak(2015-11-23 19:52) Odpowiedz 52

    co za idiotyzm - planują budowę lasu wieżowców i jednocześnie chcą zwężać ulice w ich bezpośrednim sąsiedztwie. liczą na to, że ludzie będą dojeżdżali do pracy jetpackami?

  • heh(2016-03-10 12:54) Odpowiedz 41

    Będzie normalnie jak Nowym Yorku , ludzie z wieżowców będą wyprowadzali psy na spacer.

  • Hans(2015-11-23 12:49) Odpowiedz 31

    No i bedzie elegancko :)

  • Plany na 4tą linie metra są potrzebne(2015-11-23 13:43) Odpowiedz 31

    Ciekawe, jak ci wszyscy ludzie będą się poruszać pomiędzy 7-10 i 15-18 z okolic Dworca Centralnego. Tyle nowych biurowców ma powstać na tych pustych działakach (ok.200.000m2 co daje ok.20.000 pracowników biurowych). A jak nie ma nawet planów budowy 4 linii metra, która by przechodziła przez Dworzec Centralny. Ostatni planista/urbanista miejski został zwolniowny w 1989? Ludzie litości.

  • e_djur(2015-11-26 15:45) Odpowiedz 10

    Mnie to kojarzy się z samochodem. Projektanci dopracowali jak ma wyglądać początek (przód) samochodu ale jest dokuczliwy problem z jego zakończenie. To samo z tak zwanym pałacem. Próby przesłonięcia, zasłonięcia to szarpanina. Śmieszne wysiłki. Niech sobie stoi, swobodnie, stroić go i dbać by się nie psuł. Budowa nowego to horrendalny koszt. Wieżowce niech sobie stają ale nie koniecznie w konkurencji do starej budowli.

  • buehehe(2015-11-23 20:26) Odpowiedz 15

    Pamiętajcie, budując wysokie na 100m pały narażacie się na ataki terrorystyczne z powietrza.

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze