Upadający Autosan uratowany. Zobacz, jak powstają polskie autobusy [ZDJĘCIA]

autor tekstu:TL  Źródło:forsal.pl
5 lutego 2016 godz: 15:33 | Aktualizacja: 2016-07-05 11:40:02.078642+02

Jeden z najstarszych polskich zakładów motoryzacyjnych będący w upadłości od 2013 r. znalazł inwestora. Sanocki Autosan, bo o nim mowa, został przejęty przez konsorcjum dwóch spółek należących do Polskiej Grupy Zbrojeniowej (PIT-Radwar i HSW). Zobacz zdjęcia z hal produkcyjnych.

1/9
Wszystkie formalności związane z przejęciem sanockiego producenta autobusów maja być dopięte do końca marca 2016 r. Fabryka została sprzedana za niecałe 19 mln zł.

fot. (mr) PAP/Darek Delmanowicz
statystyki
  • biki(2016-02-05 20:27) Odpowiedz 5819

    Brawo - kończy się niszczenie przemysłu Polski.

    Pokaż odpowiedzi (5)
  • Gość(2016-02-05 21:05) Odpowiedz 3410

    Uważam że to bardzo dobra decyzja i gdyby jej nie było firma mogłaby zbankrutować. Po drugie wojsku są potrzebne specjalistyczne autobusy ,które PGZ może dla armii wyprodukować.

    Pokaż odpowiedzi (2)
  • Alek(2016-02-05 23:05) Odpowiedz 2850

    Kopalnie do PGE, Lot do PKP, Autosan do PGZ. No i komuna nam wrocila . Niedlugo wszyscy pojdziecie torbami.

    Pokaż odpowiedzi (1)
  • iore(2016-02-05 18:32) Odpowiedz 1713

    Teraz to już nie fabryka a manufaktura.

  • adr(2016-02-20 14:15) Odpowiedz 164

    Te rzekomo nowoczesne Sancity to zmodernizowane H10 z 1981 r. Złom jakich mało, pełen wad konstrukcyjnych, które odziedziczył, dlatego mało kto chce to kupić. Autosan aby poradzić sobie na rynku musi kupić licencje na jakiś nowoczesny autobus albo opracować własną konstrukcję, inaczej klientem będzie jedynie państwo (MON, MSW), które będzie kupowało te autobusy aby firma nie upadła.

  • byrcyn(2016-02-06 10:11) Odpowiedz 1325

    Rosjanie przerzucają swoje wojska helikopterami, my będziemy wozić autobusami - a co ;)

  • zeflik(2016-07-05 15:21) Odpowiedz 127

    No to kolejny bankrut na garnuszku społeczeństwa. PRL is back.

  • JurnyDziadek(2016-07-05 13:05) Odpowiedz 93

    Fajnie, tylko po co przemysłowi zbrojeniowemu fabryka autobusów?!

  • ook(2016-02-10 19:06) Odpowiedz 71

    Praca wre......jeden człowiek na sali..pewnie statysta.

  • Tomek K.(2016-07-05 22:20) Odpowiedz 20

    czekamy na odkupienie fabryk produkujących śmigłowce

    Pokaż odpowiedzi (1)
  • gość(2016-07-05 19:34) Odpowiedz 12

    Sami rozpierdzielili to niech teraz naprawiają błędy demokracji.

  • lech2011(2016-07-05 18:25) Odpowiedz 11

    "Wszystkie formalności związane z przejęciem sanockiego producenta autobusów maja być dopięte do końca marca 2016 r." ------------------------------ czy leci z nami pilot ? Jaką datę dzisiaj mamy ?

  • buehehe(2016-07-05 15:14) Odpowiedz 010

    Polaki, po co w ogóle wam te wasze państwo?

    Pokaż odpowiedzi (1)
  • Bolesna Prawa(2016-10-18 23:37) Odpowiedz 01

    Produkcja autobusów w Autosanie opiera się na dwóch modelach, jeden to Autosan H10 z 1981r, ruina której nikt nie chce kupić na wolnym rynku, drugi to ukraiński Bogdan LuAZ (nazwane Autosan Sancity), niestety tylko montowany w Autosanie, tani i tragiczny jakościowo. Autosan przypomina mi FSO z czasów PRL, produkowali dziadostwo i się tym nie przejmowali, bo nabywców nigdy nie brakowało i nie musieli konkurować w warunkach wolnej gospodarki. Teraz tylko wygłodniałych obywateli PRL zastąpiło państwo ze swoimi zleceniami.

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze