Siedem rzeczy, których lepiej nie robić w pracy

autor tekstu:Źródło:Inne
7 sierpnia 2016 godz: 10:10 | Aktualizacja: 2016-08-18 17:03:34.454541+02

Nie chcesz się narazić współpracownikom? Nie irytuj ich. Proste. Ale czy zawsze wiemy, które nasze zachowania są drażniące dla innych?

1/8
Praca w biurowcu, Fot. pcruciatti / Shutterstock.com
większe zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
Spędzamy w pracy około jedną trzecią życia. I to zawsze w warunkach konfliktogennych, niezależnie od tego, jak dobrze zorganizowana jest nasza firma.

„Wystarczy sobie przez chwilę wyobrazić, z czym stykamy się każdego dnia. To często mieszanka wybuchowa – wiele osobowości, różne ambicje i cele, presja codziennych obowiązków, projekty, stres. Żeby taka machina funkcjonowała, każdy musi się dostosować i trochę pilnować.” – mówi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl.

Pewnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Jasne, że głupim pomysłem jest podgrzewanie ryby we wspólnej mikrofalówce lub paplanie z sąsiadem na zebraniach. Ale są zachowania, które irytują równie mocno, a nie są tak oczywiste. Czego nie warto robić?
statystyki
  • misiek(2016-08-18 20:37) Odpowiedz 22

    pracuję Norwegii. Wiecie po czym tutaj poznać polskiego odpowiednika 1750 brutto ? zawsze beka i puszcza bąki. I to nie aby jakoś to kontrolował. Po prostu - poranne zebranie, szef, współpracownicy - zawsze bąk i bek. Możecie wierzyć lub nie ale autentycznie tak tutaj jest. Jedynie gdzie tego nie zauważyłem to duże miasta: Oslo, Bergen.

    Pokaż odpowiedzi (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze