Via Carpatia - najważniejsza trasa wschodniej Polski. Zobacz zdjęcia z budowy odcinka S19

autor tekstu:TL  Źródło:forsal.pl
29 września 2016 godz: 17:15

Trasa S19 to najważniejsza droga we wschodniej części Polski, która połączy północ kraju i państwa nadbałtyckie z południem Polski i Europy. Od września 2015 r. roboty na jednym z odcinków tej trasy (Świlcza – Rzeszów Południe) prowadzi konsorcjum firm Eurovia Polska i Warbud. Oto najnowsze zdjęcia z budowy.

1/10
Dzięki S19 odciążone zostaną z ruchu tranzytowego drogi lokalne, w tym głównie droga krajowa nr 19, która obecnie jest najbardziej obciążona. Nowa trasa będzie omijała miejscowości, przez które dziś przetacza się cały ruch tranzytowy, co znacznie wpłynie poprawę bezpieczeństwa i komfortu życia mieszkańców.

fot. (dd/kru) PAP/Darek Delmanowicz
statystyki
  • obe(2016-09-29 18:03) Odpowiedz 10124

    Trasy północ-południe powinny być dla Polski priorytetem, anie proniemieckie wschód-zachód

  • jacezar(2016-09-29 18:28) Odpowiedz 3692

    Trasa dla Polski?? To trasa Dla państw bałtyckich i karpackich nie dla Polski. Niby ile Polaków będzie jeździć z Białegostoku do Rzeszowa? Wyruchaja nas kilkadziesiąt mld złotych

    Pokaż odpowiedzi (3)
  • mlk(2016-09-30 10:02) Odpowiedz 3016

    OBWODNICE Warszawy, to powinien byc priorytet polskiego rzadu: wewnetrzna oraz zewnętrzna! Aglomeracja warszawska liczy obecnie wiecej mieszkancow niz... wszystkie miasta na trasie biegnacej przez CALA wschodnia Polske. Ponad dwa miliony ludzi, dzien w dzien, meczy sie w korkach i cala Polska zaplaci za leczenie dzieci wychowanych w smrodzie spalin, a buduje sie... trase przez rubieza. Bedzie piekna i pustawa, a dwa miliony osob mieszkajacych w stolicy stoi w korkach po wiele godzin tygodniowo.

  • Klppb(2016-09-30 11:12) Odpowiedz 303

    Poza dyskusja jest konicznosc powstania tej trasy . Tam gdzie drogi tam handel przemysl rozwoj itd. Ta trasa to aktywizacja sciany wschodniej to spiecie polnocy z poludniem Europy wykorzystanie naszego polozenia. To kolejny atut dla Polski jako kluczowego miejsca dla drugiego jedwabnego szlaku. Rzecz w tym ze nie jest priorytet a kwestia drugorzedna tak przynajmniej nalezy sadzic o na podstawie zakresu prac...

  • bob(2016-09-29 18:45) Odpowiedz 2643

    Dokładnie ta trasa powinna biegnąć na Gdańsk a tak za nasze pieniądze robimy ********** wielka przysługę i jednocześnie osłabiamy Gdańsk

    Pokaż odpowiedzi (1)
  • qwerty(2016-09-29 18:21) Odpowiedz 2073

    Trasa z Koszyc i Timiszoary do Kłajpedy za nasze pieniądze. Nóż się w kieszeni otwiera. Wykończyli stocznie w Gdańsku i Gdyni, teraz chcą wykończyć porty. Jak robili autostradę północ-południe omijającą Warszawę to w telewizji dzień i noc opowiadali że to jest przywrócenie "staropiastowskiej" sieci komunikacyjnej Polski. Niech mi teraz ktoś wytłumaczy czy to też jest staropiastowskie. W sumie to brakuje już tylko projektu europejskiego w ramach którego Polska sfinansowałaby instalację w Kaliningradzie baterii rakiet S300 w ramach transgranicznego systemu bezpieczeństwa ruchu powietrznego.

    Pokaż odpowiedzi (5)
  • bartoż(2016-09-29 18:44) Odpowiedz 189

    intermarum coraz bliżej!

  • Qwas(2016-09-30 13:52) Odpowiedz 123

    A się pytam, kiedy zostanie dokończona trasa A 1 ? To powinien być priorytet naszego rządu. Budując Carpatię osłabiamy trójmiasto i pomagamy "przyjaciołom" Litwinom. Jacyś politycy u nas są ?

  • Peter(2016-09-29 23:16) Odpowiedz 129

    Zdjęcia pochodzą z budowanego odcinka na długości całych 6 km. Czemu nikt nie napisze że s19 między Rzeszów a Lublin zostało wstrzymane przez nasz rząd?

    Pokaż odpowiedzi (1)
  • buehehe(2016-09-30 13:56) Odpowiedz 91

    A jedyna autostrada północ południe dochodząca bezpośrednio do trójmiasta urywa się na śląsku. Wstyd.

  • Student(2016-09-30 21:34) Odpowiedz 90

    Posłuchajcie ludzi którzy znają się na geopolityce jak mec. Jacek Bartosiaka. Ta trasa musi powstać żeby Polska wreszcie zaczela odwracać trend handlu tylko zachodnia częścią Europy

  • dobra zmiana - nocna zmiana(2016-09-29 21:07) Odpowiedz 69

    JAK to taka dziwna krowa

  • WWWd(2016-10-01 11:18) Odpowiedz 00

    Jeżeli chodzi o Rzeszów to ta trasa jest nam potrzebna jak powietrze. Zdecydowanie by skróciła dojazd do Warszawy. A komunikacja z południem Europy także jest ważna. To są zdecydowanie nam bliższe kraje w długoterminowej polityce gospodarczej. Więc S3, S1/A1, jak i S19 naprawde są niezbędne do rozwoju gospodarczego.

  • Raszid(2016-10-02 01:26) Odpowiedz 00

    tylko, że przejście w Kuźnicy jest na granicy z Białorusią! Chodzi raczej o Budzisko z Litwą. W Kuźnicy jest S8!

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze