Duży SUV z bogatym wyposażeniem – jakie pakiety wybierać?

autor tekstu:Źródło:Inne
29 listopada 2016 godz: 05:45

Biały hatchback bez klimatyzacji już lata temu przestał być wyróżnikiem flot samochodowych polskich firm. Teraz rodzimi przedsiębiorcy inwestują i coraz częściej zaglądają do segmentu premium. Według danych dostarczonych przez KPMG i Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego aż 86,2 proc. nabywców w grupie samochodów luksusowych to klienci instytucjonalni. A to sprawia, że firmy stały się dla marek takich jak Lexus, BMW czy Mercedes konsumentami priorytetowymi.

1/6
Samochód, zima, poślizg
większe zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
Jaki jest najlepszy moment na zakup samochodu segmentu premium? Przedsiębiorcy doskonale wiedzą o tym, że koniec roku. A powód jest jeden – wyprzedaże rocznika! Nie dość, że firma może obniżyć cenę samochodu, wybierając z listy opcji atrakcyjne pakiety wyposażenia dodatkowego, to jeszcze otrzyma często wysoki rabat. A to wszystko obniży ostateczny koszt zakupu, ale z drugiej strony nie będzie miało tak dużego wpływu na utratę wartości. Jednym słowem same korzyści.
Aby pomóc wybrać klientowi instytucjonalnemu samochód dla prezesa, dyrektora czy managera, postanowiliśmy przyjrzeć się cały czas dynamicznie rosnącemu segmentowi dużych SUV-ów. Sprawdzamy ofertę Lexusa RX, BMW X5, Mercedesa GLE, Audi Q7 i Porsche Cayenne. Wszystkie porównywane modele są wyposażone w napędy hybrydowe lub hybrydowe plug-in.
statystyki
  • rgr(2016-11-29 16:41) Odpowiedz 20

    artykuł powinien mieć tytuł "ratujmy niemieckie koncerny, tak szybko tracą udziały w rynku"

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze