„W ujęciu m/m liczba klientów wzrosła o 206 netto (uwzględniając odejścia). Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 lipca 2014 r.) liczba klientów spółki wynosiła 8002 (po wzroście o 285 w trakcie miesiąca). Przed rokiem (1 sierpnia 2013 r.) liczba klientów wynosiła 5372" – czytamy w komunikacie.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.

LiveChat Software jest czołowym, globalnym producentem oprogramowania typu live chat, które wspiera sprzedaż lub relacje z klientem. Umożliwia ona właścicielom strony internetowej bezpośredni kontakt (czat) z odwiedzającymi ją klientami oraz udostępnia dodatkowe, rozbudowane funkcjonalności, w tym wiele narzędzi analitycznych. Z jego usług korzystają m.in. takie firmy, jak Orange, Samsung, Tele2, Adobe czy Kaspersky Lab.