"Mimo, że nie mamy za sobą żadnej premiery, uważam że udało nam się wypracować bardzo dobre wyniki. To min. efekt naszej współpracy z parterami z Chin oraz kolejnych etapów restrukturyzacji i optymalizacji kosztów. Zacieśnienie współpracy z chińskimi partnerami, a zwłaszcza czekające nas w tym roku premiery nowych gier, każą nam oczekiwać, że kolejne kwartały będzie cechowała systematyczna poprawa wyników" - powiedział Babieno, cytowany w komunikacie.

Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 1,38 mln zł, krakowska spółka wypracowała w IV kwartale 2014 r. 0,32 mln zł zysku netto. W całym minionym roku przychody Bloober Team wyniosły 6,13 mln zł (wzrost o 118%), a zysk netto zwiększył się do rekordowego w historii spółki 1,44 mln zł. Zysk operacyjny osiągnął w 2014 r. 1,94 mln zł, podano również.

Spółka przypomina, że jest obecna w Chinach od ubiegłego roku, a do końca marca zamierza uruchomić w Hong Kongu przedstawicielstwo, które zajmowało się będzie marketingiem i promocją firmy w całym regionie Azji Południowo-Wschodniej. Dotychczas krakowska spółka wyprodukowała specjalną edycję gry BRAWL na chińską konsolę Tron. Specjalna edycja "Brawl" została również wybrana przez koncern Sony jako jeden z kilkunastu tytułów promowanych w tzw. oknie lunchowym (w ciągu pierwszych trzech miesięcy od debiutu) podczas oczekiwanej premiery w Chinach konsoli PlayStation 4. Spółka tworzy ponadto dla Sony osobną wersję tego tytułu przeznaczoną na konsolę PlayStation Vita. Między innymi zwiększeniu obecności na rynku chińskim, mają służyć środki z planowanej nowej emisji akcji.

W połowie stycznia Babieno informował, że do końca 2015 roku spółka zamierza ponadto przenieść się na główny parkiet GPW z NewConnect.

Reklama

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.