Gino Rossi chce zwiększyć swoją sieć do 100 sklepów Gino Rossi oraz do 66 salonów sprzedaży Simple CP w Polsce i za granicą w tym roku, poinformowała spółka.

"Planujemy, że detaliczna sieć sprzedaży Grupy Gino Rossi zwiększy się w 2015 roku w sumie o ok. 2000 m2, do 100 sklepów Gino Rossi w Polsce i za granicą oraz do 66 salonów sprzedaży Simple CP w Polsce i za granicą" - czytamy w liście do akcjonariuszy.

"W I półroczu 2015 planujemy otwarcie kolejnych salonów obuwia Gino Rossi w Czechach. Obecnie w Czechach działają 3 sklepy firmowe Gino Rossi, zlokalizowane w Pradze. Do końca 2015 roku sieć sprzedaży obuwia Gino Rossi w Czechach ma powiększyć się o 2 sklepy. W Czechach planujemy także otwarcie pierwszego sklepu Simple CP. W 2015 chcemy kontynuować rozwój Gino Rossi na rynku słowackim, gdzie w 2015 roku ma zostać otwarty drugi salon firmowy" - podano również.

Sieć sprzedaży Gino Rossi rozwija się także w krajach nadbałtyckich. Obecnie na Litwie i Łotwie działa 6 salonów Gino Rossi. W 2015 roku planowane jest otwarcie kolejnych dwóch sklepów, czytamy dalej.

"Zakładamy, że 2015 rok powinien być udany dla firm z branży odzieżowej i obuwniczej. Liczymy, że wzrost gospodarczy i rosnące dochody konsumentów będą miały pozytywny wpływ na sprzedaż. Jesteśmy przekonani, że nowe kolekcje obuwia Gino Rossi i odzieży Simple CP trafią w oczekiwania naszych klientów, ponieważ nie tylko staramy się budować ofertę naszych marek w oparciu o najnowsze trendy mody, ale dużo uwagi przykładamy do jakości wykonania oraz materiałów, z jakich zrobione są nasze kolekcje" - podsumowano w informacji.

Reklama

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie grupy znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.