Próchnik zanotował sprzedaż detaliczną w sklepach stacjonarnych na poziomie 3.177.722 zł w lutym 2015 roku, co oznacza wzrost o 39 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2014 roku, poinformowała spółka.

W salonach Adam Feliks-Próchnik sprzedaż detaliczna wyniosła 2.015.926 zł w lutym 2015 roku, co oznacza wzrost o 22% w porównaniu do lutego 2014 r. Natomiast w sklepach Rage Age sprzedaż w tym samym czasie wyniosła 1.161.796 zł, wzrost o 83%, podała również spółka.

Próchnik poinformował jednocześnie, że wartość sprzedaży detalicznej osiągnięta w sklepach internetowych wyniosła w ubiegłym miesiącu 183.565 zł.

Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej.