„Szukamy okazji do kolejnych przejęć. Interesują nas przede wszystkim 2-3 konkretne regiony w Polsce żeby zapełnić wszystkie 'białe plamy' na obszarach, które gwarantują popyt na nasze produkty, przede wszystkim produkty premium. Prowadzimy rozmowy z właścicielami zakładów, ale należy brać pod uwagę, że tego typu negocjacje potrafią przeciągać się miesiącami. Ostatnią akwizycję zakończyliśmy sukcesem po około roku rozmów" – powiedział Gronostaj podczas spotkania z dziennikarzami.

Firma nie przewiduje wypłaty dywidendy.

„Jeśli chcemy mówić o dalszym rozwoju poprzez przejęcia, potrzebujemy gotówki. Musimy pilnować poziomu zadłużenia, więc środki własne będą niezbędne do sfinansowania akwizycji. Wciąż rozwijamy też naszą ofertę, wprowadzając do niej coraz więcej nowych wyrobów. Niezbędny jest nam w związku z tym dodatkowy kapitał obrotowy" – dodał członek zarządu Libetu.

Libet to największy producent kostki brukowej w Polsce oraz lider rynku produktów premium. Spółka prowadzi obecnie produkcję w 15 zakładach produkcyjnych na 26 liniach produkcyjnych i obróbczych. Jest notowany na warszawskiej giełdzie od 2011 r.

Reklama