"Przygotowujemy dwie akwizycje w branży drogeryjnej. Mamy umowę przedwstępną z jednym podmiotem, gdzie możemy pozyskać ok. 25 lokalizacji, co nam da ok. połowę planowanego na ten rok rozwoju sieci w Polsce. W II kwartale liczymy na zamknięcie tej transakcji" - powiedział Kliniewski podczas konferencji prasowej.

Według jego słów, rozliczenie transakcji odbędzie się akcjami Kerdosu. Pozostałe 25 sklepów firma chce pozyskać przez rozwój organiczny sieci. Kliniewski wiąże nadzieje ponadto ze sklepem internetowym, który oferuje wyższe marże od handlu tradycyjnego.

Prezes Kerdos podkreślił, że dzięki sprzedaży zakładu produkcyjnego w Lublińcu wyniki firmy odciążyła kwota 40 mln zł zadłużenia.

"Mamy oczyszczone wyniki i będą one teraz transparentne" - podsumował Kliniewski.

Reklama

Kerdos Group to spółka holdingowa, skupiona na sprzedaży detalicznej i hurtowej artykułów kosmetycznych i higienicznych poprzez sieć drogerii, w tym za granicą.

W ub. tygodniu spółka informowała w raporcie rocznym, że obecnie liczba sklepów Fayli w Polsce wynosi 168, a do końca 2017 r. ma ich być 300-350.

Kerdos Group to spółka holdingowa, skupiona na sprzedaży detalicznej i hurtowej artykułów kosmetycznych i higienicznych poprzez sieć drogerii, w tym za granicą.