Według stanu na 1 kwietnia LiveChat Software miał 10219 klientów - co oznacza, że w ciągu roku zwiększył ich liczbę o 3010. W samym marcu pozyskał 320 klientów netto (wliczając odejścia).

"To dla nas bardzo ważny kamień milowy, który osiągnęliśmy dzięki wspaniałej pracy całego zespołu. Jesteśmy dziś jednym z absolutnych globalnych liderów w swojej branży, a lista naszych klientów obejmuje zarówno mniejsze sklepy internetowe, wielkie marki jak Orange lub Samsung, czy przedstawicieli sektora publicznego z Departamentem Stanu USA na czele" - powiedział Ciepły, cytowany w komunikacie.

W ostatnim czasie do grona klientów spółki dołączyli m.in. PBS (Public Broadcasting Service – sieć telewizji publicznych USA), potentat w zakresie przechowywania oraz zarządzania danymi NetApp, producent sprzętu sieciowego TP-Link, islandzkie linie lotnicze WOW air, fiński producent farb Tikkurila, Pizza Hut, sieć sklepów Macy's, a także kanadyjski zespół hokejowy Vancouver Canucks oraz Boston University.

Nowi klienci dołączyli do grupy, w której znajdują się m.in. takie marki, jak Orange, Adobe, Samsung, Tele2, Kaspersky Lab, Air Asia czy amerykański Departament Stanu.

Reklama

LiveChat Software jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Jej klienci to firmy, które wykorzystują rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, w tym m.in. do wsparcia sprzedaży. Rozwiązanie oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.