"Od początku roku wartość sprzedaży w sklepach spółki wyniosła 46,87 mln zł wobec 39,96 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. To również wzrost o 17 proc., co potwierdza stabilność dynamiki wzrostu notowanej przez CDRL S.A. na swoim głównym rynku"- czytamy w komunikacie.

Segment e-commerce w Polsce przyniósł spółce w maju 0,4 mln zł przychodów – co stanowi wzrost o 14% rok do roku. Dotychczas w 2015 r. spółka zanotowała w tym kanale sprzedaż na poziomie 2,22 mln zł wobec 2,26 mln zł przed rokiem. Od początku roku spółka pracowała nad uruchomieniem nowego sklepu internetowego, co nastąpiło w maju.

Obecnie trwają prace optymalizacyjne serwisu internetowego – spółka zakłada, że zakończą się one do lipca. Wtedy też można się spodziewać wyższych dynamik wzrostu w segmencie e-commerce.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Reklama