"Do premiery gry pozostało kilkadziesiąt dni. Start globalnej akcji marketingowej miał miejsce podczas trwających w Kolonii w dniach 5-9 sierpnia targów Gamescom. Odbiór gry podczas targów tylko utwierdził nas w przekonaniu, że przygotowaliśmy kolejny produkt z potencjałem na światowy sukces" - powiedział prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.

Spółka podała, że Real Boxing obecny na rynku od niemal 3 lat wciąż utrzymuje dużą popularność, a ostatnie aktualizacje "King of the Ring" i "Miami Beach", otrzymały wsparcie kanałów sprzedaży oraz wysoką ocenę graczy. Coraz sprawniejsza monetyzacja w połączeniu z dużym ruchem podniosła wskaźnik ARPMAU (średni przychód na użytkownika w miesiącu), co przełożyło się na wzrost przychodów ze sprzedaży.

"Już w II kwartale parametr ARPMAU osiągnął poziom, który spodziewaliśmy się osiągnąć dopiero za kilka miesięcy. W związku z tym, że kontynuacja jest zupełnie nowym, kompletnym produktem Free2Play z olbrzymim potencjałem rozwoju i monetyzacji na najbliższe lata, wierzymy, iż parametry te będą jeszcze wyższe" - powiedział dyrektor finansowy Roy Huppert, cytowany w komunikacie.

Premiera Real Boxing2 przewidziana jest na przełom III i IV kwartału tego roku. W grze dostępne będą setki unikalnych, ulepszanych przedmiotów, a także specjalny kreator wyglądu i wyposażenia. Tryb wieloosobowy umożliwiał będzie rozgrywkę pomiędzy systemami iOS i Android.

Reklama

Zarząd poinformował także, że produkcja gry "Metal Fist" (poprzednio "Street Fighting") jest już w toku i gra trafi do sprzedaży w I połowie 2016 roku.

"Równolegle prowadzimy działania związane z rozpoczęciem programu publikacji gier zewnętrznych oraz prace koncepcyjne platformy mobilnego esportu. Intensyfikujemy również działania z zakresu produkcji i wdrażania nowych technologii. W najbliższym czasie rozpocznie działalność oddział w Warszawie" - napisali członkowie zarządu w liście do akcjonariuszy.

W II kw. br. Vivid Games wypracował przychody ze sprzedaży na poziomie 4,1 mln zł (wzrost o 47%), oraz 0,94 mln zł zysku netto (wzrost o 95%). Narastająco w 2015 roku sprzedaż spółki wzrosła o 45% r/r do ponad 8 mln zł, a zysk netto wyniósł ponad 2,1 mln zł (wzrost o 145% r/r).

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". W czerwcu 2012 r. Vivid Games zadebiutował na rynku NewConnect, 21 sierpnia akcjonariusze będą decydować o przeniesieniu notowań na rynek główny.