"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2015 roku wyniosła około 315,5 mln zł i była wyższa o około 16,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego"- czytamy w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły ok. 21,2 mln zł i były wyższe o około 12,4% r/r. W ujęciu narastającym wartość przychodów w okresie styczeń - sierpień br. roku w tym segmencie wyniosła około 172,5 mln zł i była wyższa o około 18,8% w skali roku.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 15,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2014 roku o około 14,7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 113,9 mln zł i była wyższa o około 12,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy także.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Reklama