Aspiro – firma pośrednictwa finansowego z Grupy mBanku – w październiku zmieni markę na mFinanse, podał bank.





" Liczymy, że przemiana w mFinanse pozwoli umocnić naszą pozycję na rynku finansowym dzięki wykorzystaniu potencjału marki mBanku" – powiedział prezes Aspiro Tomasz Gryglewski, cytowany w komunikacie.

Spółka zmieni także logotyp, a we wszystkich placówkach firmy pojawią się elementy identyfikacji wizualnej zgodne z marką mBanku.

Zmiana marki pośrednika wynika z prowadzonej przez mBank strategii jednej marki. Dzisiaj wszystkie spółki z grupy, które świadczą usługi dla klientów, wykorzystują przedrostek "m".

Spółka Aspiro powstała w czerwcu 2009 roku z połączenia sieci sprzedaży mBanku oraz mobilnej sieci d. MultiBanku. Aspiro oferuje produkty klientom indywidualnym i firmowym, od rachunków poprzez kredyty i leasing.

mBank (dawniej BRE Bank) należy do czołówki uniwersalnych banków komercyjnych w Polsce. Strategicznym akcjonariuszem mBanku jest niemiecki Commerzbank. Bank jest notowany na GPW w 1992 roku. Aktywa razem banku wyniosły 123,52 mld zł na koniec 2015 r.

(ISBnews)