produkcja gier T-Bull: Gra 'Poker Online: Texas Card Game' zadebiutowała w sklepie Google Play 30 kwietnia 2020, 11:19 Bloober Team ma list intencyjny z Qubic ws. wydania 'Brawl' na Nintendo Switch 2 maja 2020, 13:48 Laser-Med zawarła list intencyjny ws. połączenia ze spółką z branży gier 20 lipca 2021, 09:50 iFun4all ukończył produkcję gry 'Serial Cleaner' 2 maja 2020, 20:44 Reklama Strata netto 11bit studios wyniosła 1,05 mln zł w I kw. 2017 r. wobec zysku rok wcześniej 17 lipca 2021, 16:48 Przychody Jujubee wzrosły do 0,59 mln zł w I kw. 2017 r. 2 maja 2020, 02:46 Vivid Games skrócił termin przyjmowania zapisów na obligacje 1 maja 2020, 13:07 Artifex Mundi planuje 12 premier gier HOPA w II kw. 2017 r. 3 maja 2020, 05:34 Reklama Macro Games wdraża pilotażową promocję gry Cukierowo z T-Mobile 1 maja 2020, 22:45 Laser-Med zmieni profil działalności na inwestowanie w firmy z branży gier 16 lipca 2021, 22:59 Reklama Vivid Games: Dziś premiera gry 'Real Boxing Manny Pacquiao' 30 kwietnia 2020, 11:58 CD Projekt wnioskuje o wypłatę 1,05 zł dywidendy na akcję za 2016 r. 2 maja 2020, 23:58 Vivid Games rozpoczyna zapisy na obligacje o wartości do 10,5 mln zł 23 lipca 2021, 15:08 The Dust z grupy Tech Invest zadebiutuje na NewConnect najpóźniej w III kw. br. 2 maja 2020, 00:29 Bloober Team chce skupić do 4% akcji na realizację programu motywacyjnego 20 lipca 2021, 20:57 Macro Games rozmawia z Big Blue Marble ws. współprodukcji gry 'PhantomSix' 1 maja 2020, 07:54 Zysk netto PlayWay spadł do 5,65 mln zł w 2016 r. 18 lipca 2021, 06:31 Huckleberry Games rozpoczęła sprzedaż gry 'Edengrad' na platformie Steam 30 kwietnia 2020, 16:38 Zysk netto Artifex Mundi spadł r: r do 5,59 mln zł w 2016 r., 16 lipca 2021, 20:31 11 bit: Premiera nowego projektu '8' może być w ramach programu motywac. do 2019 17 lipca 2021, 16:15 Reklama Vivid Games zamierza wyemitować obligacje na maks. 10,5 mln zł 16 lipca 2021, 13:40 11 bit studios ma już koncepcję kolejnej gry po 'Frostpunk' 20 lipca 2021, 06:50 Zysk netto 11 bit studios wzrósł r: r do 12,93 mln zł w 2016 r. 2 maja 2020, 23:08 CD Projekt rozpocznie w weekend testy techniczne 'Gwinta' na PS4 1 maja 2020, 07:35 CD Projekt wydał blisko 56 mln zł na swoje projekty w 2016 r. 21 lipca 2021, 10:55 CD Projekt: Cyberpunk 2077 tworzy już rekordowa dla studia liczba deweloperów 20 lipca 2021, 00:22 CD Projekt, dzięki GOG Galaxy, wkracza w świat rozrywki wieloosobowej 30 kwietnia 2020, 14:20 CI Games pokaże strategię rozwoju w II kwartale, po premierze 'Sniper 3' 30 kwietnia 2020, 14:12 CD Projekt: Gwinta czeka więcej kart i trybów gry oraz wejście na rynek chiński 30 kwietnia 2020, 14:52 Zysk netto CD Projekt wyniósł 250,51 mln zł w 2016 r. 3 maja 2020, 05:48 Reklama CD Projekt sprzedał łącznie 25 mln gier o Wiedźminie do końca 2016 r. 18 lipca 2021, 13:40 QubicGames zaktualizowało plan wydawniczy na lata 2017-2018 18 lipca 2021, 13:24 Strategia QubicGames: powstanie grupy kapitałowej, wydawanie gier mobilnych 20 lipca 2021, 16:33 QubicGames z partnerami powołała spółkę Drageus Games dla gier Sci-Fi 16 lipca 2021, 20:04 QubicGames: Gra 'Fairune' została wprowadzona do dystrybucji na konsole PS Vita 30 kwietnia 2020, 16:33 PlayWay objął 60% udziałów w Imaginalis Games 1 maja 2020, 05:13 CI Games: Sniper Ghost Warrior 3 ma certyfikację na XBox One i PS 4 2 maja 2020, 10:42 Akcjonariusze T-Bull zdecydowali o przejściu na GPW i NC z ofertą akcji 22 lipca 2021, 07:41 Zysk netto T-Bull wzrósł r: r do 4,83 mln zł w 2016 r. 1 maja 2020, 11:44 T-Bull miał 9 mln pobrań gier w lutym 2017 r. 2 maja 2020, 11:03 Reklama poprzednia następna Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie