Przewozy Regionalne, właściciel marki Polregio, rozszerza sieć sprzedaży biletów na swoje pociągi o blisko 800 saloników prasowych Kolportera - poinformowała spółka w czwartkowym komunikacie.

"Przewozy Regionalne, właściciel marki konsumenckiej Polregio, rozszerzyły współpracę z firmą Teroplan, właścicielem serwisu e-podróżnik.pl oraz z firmą Kolporter, właścicielem sieci saloników prasowych. To (...) wpłynęło na zwiększenie liczby stacjonarnych punktów sprzedaży biletów przewoźnika o blisko 800 lokalizacji" - napisano w komunikacie.

"Zwiększenie dostępności oferty Polregio to kluczowy element w strategii sprzedaży biletów przewoźnika. Saloniki Kolportera zlokalizowane są w centrach miast i miasteczek, co w radykalny sposób ułatwi korzystanie z naszych usług zwłaszcza tam, gdzie kas biletowych nie ma" – powiedziała cytowana w komunikacie Anna Lenarczyk, członek zarządu, dyrektor handlowy Przewozów Regionalnych.

Spółka Przewozy Regionalne, znajdująca się pod nadzorem właścicielskim Agencji Rozwoju Przemysłu, stale rozszerza możliwości skorzystania ze swoich usług. Poza tradycyjnymi kanałami sprzedaży biletów jak kasy biletowe, biletomaty i terminale obsługi pociągów, do tej pory przewoźnik wprowadził sprzedaż biletów poprzez stronę internetową polregio.pl i e-podróżnik.pl, platformę i aplikację mobilną KOLEO oraz aplikację mobilną SkyCash. Bilety na pociągi Polregio można kupić także w kasach wszystkich przewoźników kolejowych w Polsce.

>>> Czytaj też: 10 autobusów elektrycznych dla Rzeszowa. Solaris ma nową umowę

Reklama