"Zanotowaliśmy podobny wzrost liczby klientów netto jak przed rokiem. Pracujemy mocno nad tym, żeby rosnąć jak najszybciej w kolejnych miesiącach" – powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

Liczba klientów korzystających z rozwiązania dostępnego za pośrednictwem serwisu livechatinc.com bezpośrednio przekłada się na dynamiczny wzrost wyników spółki, wskazano w informacji.

W I połowie roku finansowego 2016/2017 (który zaczyna się dla LiveChat Software 1 kwietnia) spółka zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 45,9% do 34,55 mln zł. W tym czasie wynik EBITDA wzrósł o 48% do 24,16 mln zł, zysk operacyjny (EBIT) o 48,5% do 23,41 mln zł, skonsolidowany zysk netto o 48,1% do 18,83 mln zł.

Spółka kończy bieżący rok finansowy 31 marca.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks). W ostatnim czasie do tej grupy dołączyły takie marki jak Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, telewizja CBS, IKEA (sieć w Kanadzie), Generali, Citrix, czy D-Link.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.

(ISBnews)