Warszawa, 25.09.2017 (ISBnews) - Sprzedaż Tatry Mountain Resorts (TMR) wzrosła o 13,7% r/r w sezonie letnim 2017 (od początku sezonu w czerwcu do 3 września), w tym sprzedaż w ośrodkach górskich (bilety na koleje linowe) wzrosła o 0,5%, w parkach rozrywki o 18,1%, w usługach gastronomicznych o 17,4%, w usługach sportowych i sklepach o 23,7%, a w hotelach o 21,1%, podała spółka.
TMR podał też, że liczba odwiedzających parki rozrywki wzrosła o 11,1% r/r, a w ośrodkach górskich spadła o 0,4%. Frekwencja w hotelach spadła o 4,1 pkt proc., natomiast średni dzienny przychód na pokój wzrósł o 8,6% r/r.
Tatry Mountain Resorts a.s. z siedzibą w Liptovský Mikuláš jest największym podmiotem świadczącym usługi turystyczne na Słowacji. Spółka jest właścicielem i operatorem ośrodków narciarskich i hoteli w Tatrach Wysokich i Tatrach Niskich. Jest notowana na rynku głównym warszawskiej giełdy od października 2012 r.

(ISBnews)